Kilka minut poświęconych na przygotowanie wózków widłowych i innego sprzętu do załadunku i rozładunku może wydawać się nieistotne. Jednak suma zmarnowanych minut może Cię zaskoczyć: możesz tracić godziny w procesie.
Nasze automatyczne systemy załadunku i rozładunku zmniejszają odstęp czasowy między rozładunkiem ciężarówki a dostarczeniem materiałów do punktu rozpoczęcia produkcji. Zamiast traktować stacje dokujące jako osobną operację, integrujemy do procesu produkcji.
Elastyczne systemy mogą również działać odwrotnie, podobnie jak nasz automatyczny system ładowania kontenerów. Skrócenie czasu poświęcanego na załadunek towarów powoduje szybszą dostawę i krótszy czas realizacji załadunku pojazdu.
Joloda przedstawia trzy rodzaje automatycznych systemów załadunku i rozładunku:
- Moving Floor
- Slipchain
- Trailerskate
Moving Floor
NACZEPA Z RUCHOMA PODŁOGA
/ KRÓTKI DYSTANS
AUTOMATYCZNY TRANSFER ŁADUNKU POMIĘDZY FABRYKĄ A MAGAZYNEM

Co to jest?
System ruchomej podłogi dla ładunków niespaletyzowanych.
Ruchoma podłoga jest lekkim, elastycznym przenośnikiem listwowym do naczep i doków, do załadunku i rozładunku mieszanych ładunków paletowych i ładunków niespaletyzowanych.
Dzięki innowacyjnemu systemowi załadunku Jolody możesz ulepszyć swoje systemy pakowania i transportu. System ruchomej podłogi jest idealny do łatwego transportu palet lub skrzyń z magazynu do ciężarówek. Jest także idealny do przedmiotów, które nie są składowane na paletach.
Nasze ruchome podłogi zmniejszają ryzyko uszkodzenia przedmiotów w transporcie, ponieważ system nie opiera się na wózkach widłowych lub ruchu pieszym podczas przenoszenia tych ładunków. Twoi pracownicy mogą korzystać z tych systemów, aby uniknąć nadmiernego wysiłku lub zapobiec wypadkowi podczas przenoszenia towarów. Nasz system sprawia, że przenoszenie ciężkich paczek na ciężarówki w miejscu załadunku jest szybsze, bezpieczniejsze i łatwiejsze w zarządzaniu. Ten system ładuje naczepę w 90 sekund z prędkością do 30 metrów na minutę.
Dlaczego warto z tego korzystać?
- Prostsza operacja - potrzebny jest tylko jeden człowiek i wózek widłowy
- Ruchoma podłoga umożliwia przenoszenie dowolnych palet, stojaków lub paczek luzem - całkowita elastyczność!
- Ładunki i rozładunki towarów do 30 ton - w dowolnym miejscu - Podwójne zasilanie - przełączanie między siecią 3-fazową, a 24v - akumulator ciężarówki
- Pełne wykorzystanie przestrzeni ładunkowej dzięki konstrukcji ruchomej podłogi o małej wysokości i niskiej wadze
- Minimalizuje ryzyko uszkodzenia produktu
- Wbudowany ręczny system bezpieczeństwa
- Ładunek jest unieruchomiony na czas transportu
Kto tego używa?
Ten system jest przeznaczony dla wszystkich klientów transportujących bębny, beczki, rolki papieru, palety i opakowania luzem. Jest szeroko stosowany w przemyśle whisky do transportu beczek oraz w przemyśle motoryzacyjnym do opon i kół.
Case study
Dzięki automatycznemu ładowaniu, który jest obecnie preferowaną metodą załadunku ciężarówek, skraca czas załadunku / rozładunku do kilku minut. ruchoma podłoga Joloda jest idealnym rozwiązaniem, ponieważ może obsługiwać każdy rodzaj ładunku. Joloda Moving Floor System (MFS) to bardzo wydajny elastyczny system do załadunku i rozładunku naczepy. Dzięki dużej prędkości, szybkiemu przesuwaniu ładunków o dużej masie, ma możliwość załadowania naczepy nawet w mniej niż minutę!






- Transfer ładunku do 30 ton z doku na naczepę odbywa się w 90 sekund
- System wyposażony w 360-stopniowy przenośnik listwowy z napędem elektrycznym i układem sterowania
- Na naczepie zamontowany jest 180-stopniowy przenośnik listwowy zasilany elektrycznie
- Wszystko zintegrowane ze standardowy- mi sterownikami elektrycznymi PLC, które zapewniają możliwość zwiększania/zmniejszania prędkości ładowania od 3 m do 30 m/minutę
- System przyspiesza transporty wahadło- we w celu zmniejszenia wymaganej liczby ciężarówek
- Zaprojektowany do wszystkich konfiguracji palet, bębnów, beczek, produktów w arkuszach, regałów samochodowych, rolek papieru i opakowań luzem
- Używany w przemyśle samochodowym w zakładach produkcyjnych działających w systemie just in time, w transporcie beczek, produktów chemicznych i chłodzonych produktach spożywczych
- Zastępuje wózek widłowy w miejscach załadunku i rozładunku
- Ręczne sterowanie w fabryce i centrum dystrybucyjnym
- Bezpieczna blokada doku i urządzenia poziomujące dostosowane do rampy prze- ładunkowej i zakładu klienta
- Podczas tranzytu nie występuje przemieszczanie się ładunków
- W codziennym użytkowaniu w USA i Europie
Slipchain
NACZEPA
Z ŁAŃCUCHEM ŚLIZGOWYM
AUTOMATYCZNY TRANSFER ŁADUNKU POMIĘDZY FABRYKĄ A MAGAZYNEM

Co to jest?
System załadunku palet do ciężarówek i magazynów.
Jest to system napędu łańcuchowego z pneumatycznym podnoszeniem i opuszczaniem łańcucha oraz systemu rolek. Przenosi wstępnie przygotowane ładunki o masie do 30 ton z doku do naczepy w 90 sekund. System slipchain zapewnia szybkie gromadzenie i ładowanie towarów na paletach w przypadku krótkich transferów z fabryki do magazynu (mniej niż 50 km).
Dlaczego warto z tego korzystać?
- Poprawia wykorzystanie pojazdu, zmniejsza liczbę pojazdów potrzebnych we flocie
- Eliminuje podwójną obsługę
- Poprawia bezpieczeństwo w przestrzeni ładunkowej
- Przenosi 26 palet z doku na przyczepę w zaledwie 90 sekund, konwencjonalny załadunek trwa 30 minut
- Eliminuje uszkodzenia produktu przez wózki widłowe
- Zwalnia załadowców do wykonywania innych zadań, nie wymaga prowadzenia wózka widłowego
Kto tego używa?
- Klienci przewożący duże ilości towarów na paletach na krótkich trasach do 50 km
- Szeroko stosowany w żywności i napojach oraz produktach z branży FMCG do dostaw w supermarketach
- Stosowany również w przemyśle butelkującym, konserwowym i chemicznym
Case study
Joloda właśnie zakończyła kolejną instalację automatycznego doku przeładunkowego dla słynnej firmy Heinz, którą wszyscy znamy. Fabryka Heinz w Wigan produkuje wszystkie zupy fasolowe, spaghetti i pomidorowe, które spożywamy na co dzień, a także przechowuje tam produkty w swoich centrach dystrybucyjnych w Wielkiej Brytanii do dystrybucji w supermarketach w Wielkiej Brytanii.






- Transfer adunku do 30 ton z doku na naczepę odbywa się w 90 sekund
- Doki składają się z ruchomej platformy rolkowej napędzanej łańcuchem ślizgowym, na której układa się/ przygotowuje do załadunku towar, który ma być załadowany na naczepę
- Naczepa składa się z pneumatycznego toru rolkowego do palet Hydraroll napędzanego łańcuchem ślizgowym
- Wszystko zintegrowane za pomocą prostych systemów sterowania elektrycznego o prędkości do 9 m/minutę
- System przyspiesza pracę w trybie wahadłowym, jednocześnie zmniejszając wymaganą liczbę ciężarówek
- Przeznaczony do załadunku towaru na paletach drewnianych i plastikowych oraz towarów w arkuszach
- Stosowane dla towarów butelkowanych, puszkowanych, produktów żywnościowych w chłodniach, artykułów papierniczych i przemyśle chemicznym
- Zastępuje wózek widłowy w miejscach załadunku i rozładunku
- Ręczne sterowanie w fabryce i centrum dystrybucyjnym
- Bezpieczna blokada doku i urządzenia poziomujące dostosowane do rampy przeładunkowej i zakładu klienta
- Podczas tranzytu nie występuje przemieszczanie się ładunków
- Używane przez wszystkie największe firmy w Europie i US
Trailerskate
NACZEPA Z SYSTEMEM ROLKOWYM
/ DŁUGI DYSTANS
AUTOMATYCZNY TRANSFER ŁADUNKU POMIĘDZY FABRYKĄ A MAGAZYNEM

Co to jest?
Zautomatyzowany system załadunku pojazdów Hydraroll Trailer Skate ®.
Hydraroll Trailer Skate ® firmy Joloda stanowi opłacalne rozwiązanie usprawniające operacje transportowe na duże odległości do fabryki i magazynu. Nasz innowacyjny system łyżew do ciężarówek w pełni ładuje 13,6-metrową naczepę o maksymalnym obciążeniu do 30 ton w mniej niż 4 minuty. Korzystając z technologii Jolody, zwiększasz zyskowność swoich operacji dzięki krótszemu czasowi załadunku i dostawy.
Nasz produkt opiera się na silnym łańcuchowym systemie napędowym wyposażonym w łyżwy 4 x 13,6 metra zamontowane w podłodze doku załadowczego. Te łyżwy są podnoszone i napędzane przez potężną pneumatykę, przenosząc cały ładunek z magazynu do ciężarówki za pomocą jednego ruchu.
System Hydraroll Trailer Skate ® jest wyposażony w różnorodne funkcje bezpieczeństwa, dzięki którym operacje załadunku są jak najbardziej bezbłędne. Funkcje te obejmują kanały z litej stali na podłodze doku, aby płynnie prowadzić łyżwę tam i z powrotem. Obejmują one również antypoślizgową powierzchnię między kanałami, aby podeprzeć palety i zapobiec przewróceniu się pracowników lub ześlizgnięciu się ładunku.
Dlaczego warto z tego korzystać?
- Automatyczne ładowanie pojazdu w mniej niż 4 minuty przy minimalnej modyfikacji pojazdu
- Znaczne zmniejszenie liczby wózków widłowych niezbędnych do załadowania naczepy
- Minimalizuje ryzyko uszkodzenia produktu
- Minimalne modyfikacje naczepy umożliwiają wykorzystanie maksymalnej ładowności
- Odporny na uszkodzenia ręczny system bezpieczeństwa
Kto tego używa?
- Każdy kto przewozi towary na paletach na duże odległości powyżej 50 km w ruchu wahadłowym
- Szeroko stosowany w branży spożywczej i napojów, a także w szybko rotujących towarach konsumpcyjnych
- Stosowany w przemyśle papierniczym do przenoszenia rolek papieru zarówno w pozycji stojącej, jak i leżącej
Case study
Nowe automatyczne doki załadunkowe zainstalowane przez Jolodę działają teraz całodobowo w nowo rozbudowanym zakładzie DHL w Cannock, Staffordshire w Wielkiej Brytani. Te automatyczne doki rozładowują produkty marki Unilever, takie jak Persil, Domestos, Pot Noodle dostarczane z fabryk w Port Sunlight i Warrington.






- Transfer ładunku do 30 ton z doku na naczepę odbywa się w 90 sekund
- Składa się z 4 prowadnic rolkowych o długości 13,6 m, które poruszają się po schowanych torach, podnoszonych pneumatycznie
- Niewielkie koszty instalacji systemu w naczepie, brak części ruchomych
- Sterowanie systemem jest standardowe plc, regulacja rampy w górę/ w dół oraz regulacja prędkości od 3m do 30 m na minutę
- Bezpieczne, ręczne wycofywanie prowadnicy rolkowej
- Bezpieczne, ręczne wycofywanie prowadnicy rolkowej
- Kumulacja ładunków paletowych w doku magazynowym za pomocą ruchomej podłogi lub systemu łańcuchów ślizgowych z przyczepą lub bez niej
- System przyspiesza transporty wahadłowe w celu zmniejszenia wymaganej liczby ciężarówek
- Pasuje do wszystkich paletyzowanych ładunków, szpul papieru i bębnów
- Zastępuje wózek widłowy w miejscach załadunku i rozładunku
- Ręczne sterowanie w fabryce i centrum dystrybucyjnym
- Bezpieczna blokada doku i urządzenia poziomujące dostosowane do rampy przeładunkowej i zakładu klienta
- Podczas transportu nie występuje przemieszczanie się ładunków
- Używane przez wszystkie największe firmy z branży Blue Chip w Europie