top of page
Logo Cargomatic

System transportowy CargoMatic to niezrównany system załadunkowo-rozładunkowy (dock to trailer) towarów pakowanych i paletyzowanych, który doskonale sprawdzi się przy transporcie wahadłowym na krótkie odległości. Naczepa o długości 13 600 mm wyposażona w system CargoMatic może zostać załadowana lub rozładowana w zaledwie 90 sekund.

System transportowy CargoMatic działa w oparciu o całkowicie płaską platformę załadunkowo-rozładunkową, która działa na zasadzie taśmy transportowej. Naczepa wyposażona w system CargoMatic to szybki i łatwy załadunek i rozładunek; załadunek i wyładunek przy użyciu wózka widłowego również przebiega dużo sprawniej. Ładunek jest w pełni automatycznie przemieszczany przez system CargoMatic do przodu lub do tyłu, dzięki czemu nie ma potrzeby wjeżdżania do naczepy wózkiem widłowym.

Certyfikat CargooFloor

Fabryki, magazyny i centra dystrybucyjne

Proces załadunku lub rozładunku przy użyciu stacjonarnego systemu transportowego CargoMatic w fabryce lub centrum dystrybucyjnym może przebiegać w pełni automatycznie, bez ingerencji człowieka i urządzeń. W ten sposób przygotowany ładunek zostaje przetransportowany do/z naczepy w 90 sekund. Połączenie stacjonarnych i mobilnych systemów CargoMatic umożliwia bardzo wydajny transport wahadłowy między różnymi lokalizacjami. Niezrównane rozwiązanie „dock to trailer”!

Systemy Cargomatic są niezrównane w szerokiej palecie zastosowań. W szcególności w obsłudze ładunków takich jak:

  • wszystkie rodzaje palet (towary paletyzowane)

  • materiały opakowane

  • skrzynie stalowe

  • pudełka i kartony

  • papier w rolkach

  • ładunki bez palet (AGD)

Do pobrania:

Cargomatic.pdf

Logo PTM Polska białe

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Sławomir Terlecki

Dyrektor Techniczny

Dział Technologii Przemysłowych

Krzysztof Kotulski

Product Manager

Wypełnij formularz i dowiedz się w jaki sposób możesz zautomatyzować przeładunek w swoim biznesie.

TRANSPORT
ŁADUNEK
Materiał palet
ORGANIZACJA PRACY

Dziękujemy za przesłanie!

bottom of page
// add this before event code to all pages where PII data postback is expected and appropriate ttq.identify({ "email": "", // string. The email of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "phone_number": "", // string. The phone number of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "external_id": "" // string. Any unique identifier, such as loyalty membership IDs, user IDs, and external cookie IDs.It must be hashed with SHA-256 on the client side. }); ttq.track('ViewContent', { "contents": [ { "content_id": "", // string. ID of the product. Example: "1077218". "content_type": "", // string. Either product or product_group. "content_name": "" // string. The name of the page or product. Example: "shirt". } ], "value": "", // number. Value of the order or items sold. Example: 100. "currency": "" // string. The 4217 currency code. Example: "USD". });