Polityka jakości
Niniejsza Polityka wynika ze strategii rozwoju firmy PTM Polska sp. z o.o. dążącej do tego, by być preferowanym dostawcą rozwiązań dla biznesu z dziedziny technologii transferu ładunków, transportu luzem towarów rolniczych, drzewnych, odpadów, biomasy, transportu ładunków dla branży budowlanej, ładunków paletyzowanych i zarządzania transportem.
PTM Polska sp. z o.o. zamierza konsekwentnie realizować strategię poprzez:
-
rozwój i poszukiwanie nowych produktów i rozwiązań mogących bardziej kompleksowo wspierać rosnącą liczbę Klientów;
-
świadome i szybkie podnoszenie kompetencji w zakresie stosowanych przez firmę technologii;
-
dążenie do kreowania inteligentnych, przemyślanych i konkurencyjnych ofert;
-
budowanie długoterminowych pozytywnych relacji z otoczeniem biznesowym złożonym z Klientów, Dostawców i Partnerów, którzy cenią sobie naszą fachowość, profesjonalizm i odpowiedzialność;
-
przestrzeganie przepisów prawnych i innych związanych z jakością świadczonych usług;
-
ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
Od naszych pracowników oczekujemy, aby brali aktywny udział w kulturze doskonalenia oraz by te doświadczenia były rozpowszechnione i stosowane w ramach ciągłego rozwoju.
Gwarancją spełnienia zasad polityki jest utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z norma: PN-EN ISO 9001:2015.


