top of page

Akademia PTM cz. 2 馃摍

Pami臋tacie wpis sprzed tygodnia opowiadaj膮cy o procesie kataforezy? Przed Wami kolejna dawka informacji zwi膮zana nanoszeniem pow艂oki lakierniczej!

Po naniesieniu pow艂ok antykorozyjnych produkty marki Orthaus s膮 malowane. Pow艂oka lakiernicza r贸偶ni si臋 od kraju przeznaczenia i ma grubo艣膰 od 100 do 200 mikron贸w. Do Polski trafiaj膮 elementy z warstw膮 165 - 185 mikron贸w co 艂膮cznie z pow艂okami zabezpieczaj膮cymi przed rdz膮 daj膮 od 200 do 220 mikron贸w grubo艣ci.




Po ko艅cowej warstwie lakierowania element ogrzewany jest w 87 stopniach przez 45 min przed przeniesieniem na linie monta偶ow膮. To miejsce jest ostatni膮 stacj膮 kontroli podwozia.

Je艣li s膮 jakie艣 b艂臋dy wysy艂a si臋 je do lakierni do poprawy.

Turecki dostawca naczep sprawdza jako艣膰 swoich dzia艂a艅 w 3 krokach: - kontrola przez specjalist贸w zaraz po wykonaniu dzia艂a艅 na ko艅cu ta艣my produkcyjnej, - co tydzie艅 niezale偶ny przedstawiciel PPG, pobiera pr贸bki i zabiera je do analizy, - co dwa miesi膮ce przeprowadzane s膮 testy solne zarysowanej pow艂oki trwaj膮ce nawet 1400 godzin.

Dzi臋ki takiej formie zabezpieczenia otrzymujemy a偶 10 lat gwarancji antykorozyjnej! Czekajcie na kolejn膮 dawk臋 wiedzy, kt贸ra uka偶e si臋 ju偶 niebawem!

#akademiaptm

bottom of page