top of page

Akademia PTM cz. 2 📙

Pamiętacie wpis sprzed tygodnia opowiadający o procesie kataforezy? Przed Wami kolejna dawka informacji związana nanoszeniem powłoki lakierniczej!

Po naniesieniu powłok antykorozyjnych produkty marki Orthaus są malowane. Powłoka lakiernicza różni się od kraju przeznaczenia i ma grubość od 100 do 200 mikronów. Do Polski trafiają elementy z warstwą 165 - 185 mikronów co łącznie z powłokami zabezpieczającymi przed rdzą dają od 200 do 220 mikronów grubości.




Po końcowej warstwie lakierowania element ogrzewany jest w 87 stopniach przez 45 min przed przeniesieniem na linie montażową. To miejsce jest ostatnią stacją kontroli podwozia.

Jeśli są jakieś błędy wysyła się je do lakierni do poprawy.

Turecki dostawca naczep sprawdza jakość swoich działań w 3 krokach: - kontrola przez specjalistów zaraz po wykonaniu działań na końcu taśmy produkcyjnej, - co tydzień niezależny przedstawiciel PPG, pobiera próbki i zabiera je do analizy, - co dwa miesiące przeprowadzane są testy solne zarysowanej powłoki trwające nawet 1400 godzin.

Dzięki takiej formie zabezpieczenia otrzymujemy aż 10 lat gwarancji antykorozyjnej! Czekajcie na kolejną dawkę wiedzy, która ukaże się już niebawem!

Comments


bottom of page