top of page
Szukaj

Akademia PTM cz. 5 📙

  • Adrian Stegliński
  • 5 mar 2020
  • 1 minut(y) czytania

Zaktualizowano: 14 mar 2023

W poprzednim odcinku przedstawiliśmy Wam uśrednione koszty utrzymania jednego zestawu i jak pamiętacie amortyzacja naczepy to tylko ok. 6% z puli wszystkich miesięcznych kosztów firmy transportowej.


Poniżej znajdziecie kilka argumentów, które przemawiają na korzyść wybrania markowego produktu:


1. Kierowca chętniej wybierze pracodawcę, który umożliwi mu pracę z markowym samochodem oraz z wysokiej klasy naczepą! Lepiej zmotywowany kierowca jest wydajniejszy.


2. Kierowca jeżdżący markowym samochodem z naczepą STAS będzie znacznie bardziej dbał o stan techniczny zestawu!


3. Mniejsze zużycie opon oraz paliwa dzięki zastosowaniu systemu dopompowywania kół! SAF TIRE PILOT to system stworzony przez SAF-HOLLAND, system monitorujący i utrzymujący pożądane ciśnienie w kołach naczepy. Aby obliczyć dokładne oszczędności możecie skorzystać z tego kalkulatora: http://tirepilot.safholland.com/#/


4. Znacznie wyższa cena odprzedaży po okresie np.5 lat i łatwość znalezienia klienta.




W kolejnym odcinku Akademii przyjrzymy się bliżej zagadnieniu TCO, czyli całkowitemu kosztowi posiadania i przedstawimy kolejne argumenty przemawiające za inwestycją w naczepę premium! Do zobaczenia!


Komentarze


Adres

ul. Zgierska 250/252,

91-364 Łódź, Polska

Email

Dane firmy

KRS 0000520332

NIP: PL 7262654841

Telefon

SUBSKRYBUJ

Zapisz się, by pozostawać na bieżąco.

Dziękujemy!

OFICJALNY DYSTRYBUTOR:
Logo firmy STAS
Logo firmy GRANALU
Logo firmy FGM
Logo firmy Huffermann
Logo firmy CARGOMATIC
Logo firmy CARGOFLOOR
Logo firmy JOLODA HYDRAROLL
Logo firmy KEITH
Logo Actiw
Przeźroczyste.png

"Rozwój potencjału innowacyjnego PTM Polska Sp. z o. o. 

poprzez inwestycję w infrastrukturę B+R"

RPLD.01.02.01-10-0006/18-00

Cel projektu: zwiększenie aktywności badawczo-rozwojowej Wnioskodawcy, poprzez inwestycję w infrastrukturę badawczo-rozwojową, wykorzystywaną do prowadzenia działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa.

Beneficjent: PTM Polska Sp. z o. o.

bottom of page
// add this before event code to all pages where PII data postback is expected and appropriate ttq.identify({ "email": "", // string. The email of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "phone_number": "", // string. The phone number of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "external_id": "" // string. Any unique identifier, such as loyalty membership IDs, user IDs, and external cookie IDs.It must be hashed with SHA-256 on the client side. }); ttq.track('ViewContent', { "contents": [ { "content_id": "", // string. ID of the product. Example: "1077218". "content_type": "", // string. Either product or product_group. "content_name": "" // string. The name of the page or product. Example: "shirt". } ], "value": "", // number. Value of the order or items sold. Example: 100. "currency": "" // string. The 4217 currency code. Example: "USD". });