top of page

Akademia PTM cz. 6 📙

Zaktualizowano: 14 mar 2023

Jak pamiętacie ostatnio w naszej akademii pisaliśmy o korzyściach wynikających z zakupu naczepy STAS. Dzisiaj przyjrzyjmy się bliżej zagadnieniu związanemu z TCO, więc poniżej krótka definicja:

TCO- koszt pozyskania, instalowania, użytkowania, utrzymywania i w końcu pozbycia się aktywów w firmie na przestrzeni określonego czasu.




Kupując markę premium TCO jest niższy, dzięki kilku argumentom:


Po pierwsze dzięki niewielkiej masie własnej pojazdu spowodowanej rama wykonaną z aluminium. Można to zobrazować na prostym przykładzie:

Kupując naczepę premium za 40 000 euro zyskujemy 500 kg mniejszą masę własną pojazdu co daje extra zysk ok. 10 000 zł rocznie. Najczęściej użytkujemy pojazd 5 lat, czyli łączny profit to 50 000 zł (ok.11 620 euro). Finalnie więc cena zakupu wyniesie 28 380 euro! Im dłużej użytkujemy nasz pojazd tym zyski będą jeszcze większe!


Po drugie - mniejsza awaryjność i większa niezawodność marki premium zmniejsza koszty serwisu oraz obniża czas przestoju pojazdów, w którym nie mogą na siebie zarabiać. Szacunkowo dodatkowo ok. 1000 euro rocznie!


Po trzecie i najważniejsze - wyższa wartość na rynku wtórnym. Nowa naczepa Stas kosztuje ok. 40 000 euro, a jej 5 letni egzemplarz min. 25 000 euro! Daje to 5 letnią utratę wartości na poziomie 15 000 euro, czyli średnio STAS kosztuje zaledwie 250 euro miesięcznie.


Mam nadzieję. że w tych kliku odcinkach naszej akademii przekonaliśmy Was, że STAS to król opłacalności wśród naczep Czekajcie na nowe odcinki, które pojawią się już wkrótce!


bottom of page
// add this before event code to all pages where PII data postback is expected and appropriate ttq.identify({ "email": "", // string. The email of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "phone_number": "", // string. The phone number of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "external_id": "" // string. Any unique identifier, such as loyalty membership IDs, user IDs, and external cookie IDs.It must be hashed with SHA-256 on the client side. }); ttq.track('ViewContent', { "contents": [ { "content_id": "", // string. ID of the product. Example: "1077218". "content_type": "", // string. Either product or product_group. "content_name": "" // string. The name of the page or product. Example: "shirt". } ], "value": "", // number. Value of the order or items sold. Example: 100. "currency": "" // string. The 4217 currency code. Example: "USD". });