top of page

Flatfliner

Naczepa do przewozu prefabrykatów betonowych

Flatfliner

Flatliner oznacza nie tylko szybki i bezpieczny transport gotowych elementów, takich jak elementy betonowe i drewniane, ale stale dodawane są nowe możliwości zastosowania ekonomicznego transportu dużych ładunków. Dzięki naszemu konsekwentnemu dalszemu rozwojowi, Flatliner wyróżnia się optymalną koncepcją załadunku i rozładunku, niskim ryzykiem uszkodzenia ładunku i wieloma innymi zaletami.


3 najważniejsze cechy:

1. Szybki załadunek i rozładunek w zaledwie kilka minut – wystarczy do tego jedna osoba

2. Załadunek i rozładunek bez dźwigu i bez czekania

3. Twój ładunek zaczyna się 300 mm nad ziemią i może mieć do 10 250 mm długości.


BUDOWA:


Konstrukcja ramy
Rama pomocnicza ze wzmocnionej stali zgodnej z normą EN 25.817 / ISO 5817 z szyją łabędzią o wysokości 170mm i dłogości 690mm oraz belki dwuteowe (I) z przyspawanymi elementami poprzecznymi, wzmocnienia pomiędzy środkami belek dwuteowych 240/470mm.. Dla najlepszego rozkładu nacisków pomiędzy sworzniem a układem osiowym, odległość pomiędzy osią sworznia zaczepowego naczepy a końcem naczepy wynosi 11.700 mm.


Sworzeń zaczepowy
Dwu lub trzycalowy, podwójnie zamontowany w hydraulicznie sterowanej płycie stalowej do regulacji wysokości przedniej części naczepy.


Podpory
Podpory naczepy stalowe o nośności 2 x 12.000kg. Składane nogi podporowe z tyłu.


Zawieszenie
Zawieszenie niezależne pneumatyczne do 9 ton na oś!
Specjalna konstrukcja wsporników zawieszenia z mechanizmem bezpieczeństwa przeciw obniżeniu poziomu naczepy podczas jazdy. Pierwsza i trzecia oś podnoszona za pomocą sterowania zewnętrznego. Hydro-pneumatyczny zasilacz do sterowania poziomem wysokości naczepy z zakresem podnoszenia na poziom 160mm, 270mm, 430mm.


Hydraulika
zasilanie z przystawki PTO i pompy ciągnika, zbiornik 50 l, ciśnienie 200 bar, przepływ 15 l/min.


Układ hamulcowy
WABCO EBS-E 4S/2M, dwuobwodowy układ hamulcowy pneumatyczny zgodny z aktualnymi przepisami ECC, RSS (Road Stability System) - kontrola trakcji. Dwa aluminiowe zbiorniki powietrza po 100 l każdy.


Koła
Sześć stalowych lub aluminiowych felg o rozmiarze 17,5". Opony wg. wyboru producenta rozmiar 385/65 R22,5.


Wyposażenie elektryczne
Kompletny zestaw Aspock, Układ 24 V podłączony zgodnie ze specyfikacjami ISO, dwa gniazda siedmiostykowe oraz jedno gniazdo piętnastostykowe, dziesięć pomarańczowych diodowych markerów bocznych, światła tylne Aspock.

Pobierz katalog

Podział handlowy Polski

RW

RW

RW

RW

RW

PB

AB

PB

PB

SR

SR

MS

MS

SR

BK

BK

BK
 

Jesteś zainteresowany pojazdem?

Skontaktuj się z nami:

Piotr Bartoszewicz

Bartosz Kwapiński

Rafał Wolski

Sebastian Rychliński

Marcin Szczęsny

bottom of page